HEEEEEEEEEEEJ

Att tillbringa natten i Linköping tillsammans med Mattias i en 90säng är aldrig en god idé.
Jag är så vansinnigt trött.

Jag sov hela vägen på tåget hem.
Inte ens en uppriven Paolo Roberto i sätet brevid lyckades motverka mitt sovande.
Han fångade mitt intresse för några sekunder, men jag somnade någongång när för 511 gången upprepade att de hade tagit i hand och att han hade bett om ursäkt.

Först nu i efterhand förstår jag vad han pratade om.

Nog om det. Efter lektionen samlade vi ihop oss och drog oss mot Hultsfred och den UF-mässa som hölls där.
Paolo föreläste lite (ganska intressant) och sen trängdes vi mest.

Och så var det egentligen lite tidningsproduktion men jag kände mig ganska oviktig där och åkte hem istället. Jag misstänker att det sades både det ena och det andra om att jag åkte hem men då får det vara så.
Godnatt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0