Inomhusfestival

Jag har tänkt att i helgen besöka den årliga rookiefestivalen i grannbynn.
Dock är det nya arrangörer, vilka jag tycker har misslyckats lite.
De har bland annant, vilket retar mig mest, sänkt åldersgränsen till 13 år. 13?!?! (Då man alltså går sjätte/sjunde klass, har arrangörerna en aning om hur mycket alkohol och bråk det förekommer där?! Alot är svaret på båda)




Jag hoppas innerligt att de har baren öppen och alkohol i
mängder om jag ska överleva kvällen.

Jag vill även slå ett slag för 18 års gräns på denna festlighet,
även till mig själv som 14åring
, det skulle besparat mig mycket besvär.
I asure you.












Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0