En start i vilket fall

Det är snöstorm här. Jag spenderade 45 min på att få styr på mitt illvilliga hår idag, och det var tämligen bortblåst i samma sekund som jag öppande ytterdörren.

Blandade känslor kring dagens möte.
Klart är det iallafall att jag inledningsvis ska ha en månads praktik på Lindex här i stan.
Sen får vi se om det övergår i jobb senare. Känns ju skönt att ha något att göra i vilket fall, sen att jobba gratis; det är ju en annan femma.



Några lika charmanta kort som gårdagens var jag inte riktigt på humör för, eftersom jag mest kände mig som en blöt hund.




Just det, innan jag drar iväg på nya äventyr tänkte jag slänga upp ett tidsinställd inlägg om vad jag pysslade ihop till den stora hjärtedagen! Kommer upp på måndag när jag vet att Mattias inte kan smygkika.





Kommentarer
Postat av: Michaela

Kul med provmånad på lindex! :) Även att det inte ger pengar, ger det ju erfarenhet.

2011-02-10 @ 16:43:45
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: therese

Numret är till en som heter anneli Milton 010-4806844.

Du behöver ju inte publicera den här kommentaren hehe :P

2011-02-14 @ 20:23:34
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0