CC cowboys, märk hur vår skugga, du ska vara president osv.

Ikväll har jag lite sug efter Imperiet. Jag hoppas mina grannar inte har något emot ljudet av lite 80tals revulotion i min lägenhet.
Undra vad de tror om mig egentligen. Igår var det blandad musik från 30-50talet. I eftermiddags var det rätt mycket james brown. Ikväll är det det bästa från Joakim Thåström.

Idag har jag inte sovit alls så mycket som jag brukar. Det ska bli jävligt intressant och se vart på bryggeriet jag kommer lägga mig och powernapa i natt.







Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Skulle betyda sjukt mycket om du kunde besöka och kommentera min blogg, PUSS

2011-07-02 @ 14:29:24
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0