Sista dagen för veckan

Efter tre dagar bland hallonsoda, öl och cider kan jag inte säga annat än att jag trivs. Att påstå något annat vore att ljuga.

Visst behöver mina handtrucksskills bli bättre, visst har jag fortfarande förbannat mycket kvar att lära mig och visst kommer jag hem tycker jag luktar öl trots att jag duschat. Men jag trivs. Det är en trevlig arbetsplats.

Och med så långa arbetsdagar måste man ibland slå ihjäl minut för minut och hoppas att något händer så tiden går lite fortare men så är det ju vart du än jobbar.

På tal om det så är det nog dags att dra igång alla före-jobbet processer så jag kan bege mig!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0