Helt vanlig dag.

Himla knäpp fredag.
Imorse surade jag lite på att jag skulle jobba. Jag har stressat en del i några veckor nu, vilket belönas med migrän varje morgon. Och idag var jag helt enkelt lite extra trött på det.

Väl på jobbet visar det sig att jag var ledig. Typiskt. Men jag passade på att jobba några timmar ändå, jag var ju ändå på plats liksom.

En annan grej är att jag surade lite extra eftersom jag inte fått någon Ikeakatalog. Forskade lite i det och ser att de begränsat utskicket i år och att man inte kan beställa hem i vanlig ordning. Man måste kryssat någon liten ruta att man vill ha den hemskickad, vilket jag till min stora fasa ser att jag missat. Hoppla nu blir det ingen Ikeakatalog alltså.


Nu är jag hemma, pengar är tjänade och slösade, och ikeakatalogen har, trots allt, hittat hem till mig också!






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0