Eh..

Hörrni.

Det har varit olidligt tyst här.
Blogg.se har byggt om lite och jag kan inte längre mobilblogga.
Det innebär i stora drag döden för den här bloggen.

Nu rycker vi upp oss!

Sedan sist har jag;

Vilat upp nödvändiga delar av huvudet som gick igenom en härdsmälta. Hoppat studsmatta hos mormor. Ätit glass på jobbet. Varit hos veterinär; Fått reda på att finaste Wilgot är en...tjej. Solat. Ätit glass på balkongen. Smakat på norra europas godaste jordgubbar. Klätt om mina köksstolar. Varit en gnutta avis på lillasyster som var i Grekland. Firat midsommar. Ätit jordgubbstårta. Gått hem genom årets värsta regnskur (som givietvis slutade efter jag kommit hem). Dansat. Serverat fantastiskt goda drinkar. Och framför allt; tagit ordentligt med sovmorgon varenda dag!
 
Helt sjukt att gå upp vid klockan nio. Har nog inte gjort på ett halvår.
Om ni ursäktar, så ska jag dansa vidare ut i köket nu.
 
 





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0