On my own.


Jag ringde lotta och mamma imorse.
sa att jag inte orkade gå till skolan.
sen gick jag tillbaka och sov.
vaknade runt 10 av telefonen som säkert ringt i fem minuter.
kollade mobilen. en jävla massa missade samtal.

nyheter i vår familj* sprids som ringar på vattnet.
sjukt. till och med min kusin som jag misstänker är i skolan visste.

och det lär ju inte vara en slump att alla ringer och kollar hur jag mår? jag borde ju för fan vara i skolan.

hur som helst tyckte mormor att det var bättre att jag åkte ut dit ett tag, tills mamma kom hem iallafall.
Så jag ska ut dit och laga mat. <3


* Min familj innefattar även mammas föräldrar, mina mostrar och deras barn & sådär.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0