Festivaldags.

Snart bär det av.
Jag har dock inte hunnit fundera över vad jag ska ha med mig.

Jag funderade på en kort packlista, och den som vill tillägga något kan ju göra det.

  • Bikini (Får fixa det på något vis)
  • Solskyddsgrej (ska inhandlas imorgon)
  • alkohol (återkommer om det)
  • kläder (massor typ)
  • plåster
  • tandborste och tandkräm
  • smink&hårspray + liten spegel
  • pengar
  • ibumetin
  • lotion
  • något att ligga på + ett täcke skulle jag tro.

    något att tillägga?
    Jo, en sista grej MUSIK?!







  • Kommentarer
    Postat av: KeiNo

    du kan ju få ligga på mig om du vill ;)

    2008-06-08 @ 16:18:27
    Postat av: KeiNo

    Du kan få ligga på mig nån natt om du vill ? ^^

    2008-06-08 @ 16:19:36

    Det är här du kan säga hur bra jag är:

    Namn:
    Remember me!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Follow Miss P
    RSS 2.0