Varken jag eller bloggen har dött

Jaja, förlåt, min blogg är lite död, jag vet.
Men jag har ett liv.

hahahah
okej, jag ljög lite, men jag har ett arbete och en krävande pojkvän.
Inte mycket tid för annat.
Jag kan försöka trycka in bloggskrivning mellan nonstop-sexet.

hahaha.
Okej,jag ser mina gränser nu och jag ska låta er återgå till vad ni nu gör.


Innan dess tänkte jag låta er veta att jag är frisk.
Jag gav all sjukdom till min sänginneboende och allt jag har kvar är lite hosta.

Jag jobbar till klockan åtta imorgon (på en fredag!) och sedan är jag ledig i tre dagar.
phew, sen är den värsta veckan över typ.

Kom på en till grej, jag ljög, jag skulle jobbat till åtta ikväll också, men jag blev hemskickat pga sjukdom.
Kom jag på nu, när illamåendet gjorde sig påmint.
Så helt frisk är jag inte, men nästintill. Har jag tur så är jag sjuk imorgon med och åker hem vid fyra, och kan fortsätta ha sex (skojade lite till), men dock förlorar jag en jäkla massa pengar på det, så jag får se hur jag gör.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0