Atleten Patricia

Fem sportiga fakta ni kanske inte kände till.

1. Jag är skitdålig på att cykla.
Skrämmande med tanke på att jag cyklar två mil varje dag.


2. Jag är verkligen extremt dålig på att åka skridskor.
För att stanna får jag åka runt i en cirkel till farten avtar.


3. I mina yngre dagar (nåväl) ville jag bli basketproffs.
158 cm senare känns det ganska hopplöst.

4. Jag har alltid fått höra att jag är skitdålig på att simma.
Faktagrund okänd.

5. Jag förstår fortfarande inte reglerna i fotboll.





Kommentarer
Postat av: Anna

Absolut, men som jag skrev i inlägget... om fläckarna inte går bort i tvättmaskinen, så brukar de ändå gå att bleka kort :] Kram!

2010-09-08 @ 15:47:33
URL: http://madeinjapan.nu

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0