åhå.

JAG HAR..
( ) kissat stående
(x) somnat sittande
(x) skrikit efter en pensionär
( ) buggat på en fest
(x) gett någon näsblod
(x) pantat flaskor för att ha råd med något
( ) åkt rullstol
( ) brutit benet
( ) dyrkat någon farligt mycket
(x) sovit mer än 12 timmar
( ) snattat godis på ica
(x) spenderat timmar i ett badkar
( ) badat naken i havet
( ) spelat fiol
(x) uppträtt för publik
(x) dragit en katt i svansen
( ) sminkat mig som en idol
( ) gått ner 5 kilo snabbt
(x!) dansat tryckare på ett disco            håhå, det var tider det!
(X) stannat kvar i trotsåldern                    big time!
(x) lyssnat på pojkband
( ) missförstått ordet feminist
(x) skämt ut mig inför massvis med folk       typ dagligen
( ) hällt i mig pärlsocker
(x) blivit kallad punkare                                 typ lyckligaste tideni mitt liv <3
(x) haft/har en ryggsäck
(x) gått på picknick ensam
(x) gråtit utomhus
( ) trott att jag var alternativ
( ) läst kafka och känt mig svår                 var inte han konstnär?
( ) tappat en sko i havet
( ) rånat någon
( ) blåst såpbubblor på en buss
(x) spelat poker
(x) ridit
( ) använt underkläder i siden
(x) blivit kallad bög
(x) ramlat i en buss
(x) spottat mat på någon
(X) använt bruna skor                          mina skor är bruna!
( ) gömt mig bakom en tidning för att spionera
(X) tyckt om broder daniel
(x) ätit lipsyl
(x) piercat mig själv
( ) stickat en mössa
( ) skolkat från rasterna
(X) använt salt istället för socker             och jag tänker aldrig förlåta dennis för det!
(x) använt 'din mamma' på allvar               bara mot utlänningar.
(x) varit uppe två dygn i sträck
( ) skrivit dikter eller låttexter
(X) spelat ett blåsinstrument                     HAHAHA!
(x) joggat en halv mil
(x) funderat över vad lavan i lava-lampan egentligen är
(x) instruerat någon att begå ett brott
(x) slängt russin på barn                          thaha faktiskt!
(x) lekt med vattenballonger
(x) varit konstnär för en dag
( ) haft en utställning
(x) haft spya i håret                                       
(x) låtsats vara kvinna
(x!) slagit ut en tand
( ) varit i tyskland för ölens skull
(x) haft en rosa tröja
(x) lekt med gosedjur
(x) sagt fitta till någon och menat det
( ) blottat mig i parken
(x) tittat på för mycket skräckfilmer
( ) slagit mig själv för att få uppmärksamhet
(x) levt som en pirat
(x!) pratat med en buske
(x) spanat in rumpan i spegeln                   hehe  ;)
(x) gillat bamse och velat köpa dunderhonung
(x) funderat på att skriva en bok
(x) klottrat på en bänk
(x) tagit den här listan från någon annan

håhåjaja, vilka tider, vilken tjej!






Kommentarer
Postat av: Aleeexaaaalex

jag snor den här listan av dej :P

2007-08-26 @ 14:18:52

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0