Merry Christmas.

Vi har redan firat jul.
Vi firade igår/idag hur man nu vill se det.

Men idag, på julafton ska vi inte göra någonting.
Det blir en vanlig dag, fast med julprogram på tv.

Är det bara jag eller har julkänslan försvunnit?
Julen för mig brukar vara det bästa på hela året.
Nu känns det liksom som vilken tid som helst.
Fast lite mer stress och julmat.

Och jag fick varken dator eller 360 som jag hoppats på, men jag är nog glad iallafall.
Bäst var som vanligt storasysters saker. som jag fick alltså.
Det ligger mest omtanke bakom de sakerna.

Så tack för julklapparna men jag hoppas på lite mer elektronik/teknik till nästa jul.
Som typ ett 360 eller en dator.
Tack för mig, och God Jul.






Kommentarer
Postat av: Alex

vad fick du då ? :)

2007-12-24 @ 02:30:33

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0