någon som har ett rum att hyra ut?

jag ska flytta.
nu är det bestämt. jag har tröttnat på det här helvetes stället.
pedofiler och våldtäcksmän all over.

jag var ute med cornelia förut.
vi var ute och drog lite cigg och pratade. vi satt där i busskuren i två timmar om inte mer.
prata allmänt och folk och samhället. massa mysigt.
men sådär runt halv tolv slutade mysigheten. väldigt hastigt.
Jag kände mig iakttagen och cornelia tittade rakt fram hela tiden.
jag vände mig då om och såg lite snabbt hur någon stog precis bakom busskuren. jag reflekterade över det i ett par sekunder och trodde att min syster hade haft tråkigt och smygit sig ner efter oss.
jag vände mig om för att titta ytterligare en gång. såvida min syster inte gått upp sådär 80 kilo och skaffat sig skägg började jag nu inse att det inte var min syster.
fem sekunder senare insåg jag också att det var lite väl sent för honom att vänta på bussen.
jag fösökte svara cornelia och få vår konversation rullande, sen insåg jag att detta kunde inte fortsätta.
jag signalerade till cornelia. vi tystnade båda två. i stort sett
han stod helt tyst bakom och och iakttog och lyssnade på oss.När C börjat fatta att det stog någon där samlade jag ihop mina saker och reste på mig, nu när han insett att vi var medvetna om att han stod där kunde han ju gjort vad som helst.
vi gick, in mot ett villa område. jag vände mig om, och han stod kvar där bakom busskuren och kikade efter oss.
stegen ökade något, och vi var snart hemma igen.

väl hemma var det inte en jävel som faktiskt brydde sig.
det känns ju.. beskyddande.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0