Sommarlov.


Bakfylla. HÄRLIGT!
Nu är skolan över och jag kan ta det skapligt lugnt och hoppas att jag kommer in på gymnasiet.
Avslutningen igår bestod för min de av tårar.
tanken av att 9c ska splittras är fortfarande överväldigande.
Men avslutningen var fin. inget snack om saken.

Sen var det till att åka hem byta kläder & äta, för att sedan åka till vimmerby och äta med bästaste Darling.
Pizza blev det. sen gick vi och gjorde oss iordning för att börja festa så smått. Det blev förfest hos Alex.
Mycket härligt. Niclas, hanna, emil, alex, jossa, simon, cornelia & jag.
Mycket allsång och drickande. och jag tror att jag möjligtvis drack mitt för fort. nej förresten, jag tror inte, jag vet.
ut på stan och röja. wiho. det var bra där, men som vanligt på såna där tillställningar har jag en tendens att försvinna från packet och hitta annat folk.
Det blev en halvdäckad patricia tillslut. Jonas tog hand om mig hela kvällen, och såg till att jag åt något.
tredje gången jag åt. fast detta var ju runt 3.
Jonas kom inte hem, och fick ta en taxi. grattis. han smsade mig hela natten och ringde imorse och kollade hur det var. Det här med Jonas känns tufft just nu.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0