Well darling tonight could be a beautiful night to die

jag kollade just med mamma om lördag.
Hon har inte en aning om när vi kommer hem, men troligtvis innan kl 21 iallafall.
Fast inte innan 18. så någonstans därimellan.

hon berättade även glatt att de ska på personalfest på fredag.
sen tonade hon ner något och sa lite försiktigt att jag nog fick vara hemma själv då, eftersom min syster också får åka dit. spännande. jag har jobbat en hela jävla vecka med folk som går mig på nerverna, och vad är tacken?, en ensam fredagkväll i soffan framför Scrubs.

Sen ska vi åka till Norrköping kl 8 på lördag.
kommer hem sent. sen kanske det blir dejt med cornelia på söndag, åter till arbete på måndag (gå upp kl 04) och sedan på tisdag ska jag vara i oskarshamn klockan 8 på morgonen. sen är jag inte hemma på hela veckan. kanske på fredag eller lördag. och då; när mina busy tider är förbi, ja då är Cornelia borta. :(

Gud hatar mig.





Kommentarer
Postat av: Aleeex

MEN JAG ÄR JU HEMMA :D

2007-06-28 @ 12:44:54
Postat av: Patricia.

...

2007-06-29 @ 09:30:57
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0