En liten återblick.

"Nisse, i lexikon står det "negrer bor i afrika" eller hur?
Men om vi går ner på avenyn så ser vi: negrer här, negrer där, negrer negrer everywhere!"




Jag har en hemlighet
Jag spelar TV-spel
Jag skickar snuskiga brev till
Tanterna i mitt kvarter.


Blök. Det blir nog troligen bara två spegel-uppsättningar.
Fast det blir ju trots allt 120 i bredd. fast bara 180 i längd.
x kommer få damp när han märker att han är för lång för mina speglar.
äsch, fär köpa fler speglar en annan dag, det blir faktiskt dyrt med massa på en gång.

Såg butterfly effect inatt, den var inte lite bra.
Men nu är det silent hill som gäller. ciao.


Slutligen, efter 4 veckors slit, så är jag trött. Finally.
Helt slutkörd faktiskt.
That's the way aha aha I like it.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0