Fight for your right.

Feber, ångest och allt som hör till.

Har förrestan tappat bort 1200 kr. Congratz.

Ikväll äre lite ensamt, Jag skulle egentligen varit på metro, fast egentligen varit här tillsammans med någon.
Eller egentligen, skulle nog båda inträffat.
Men istället är jag sjuk.

Jo, för det är jag som yrar, pratar om filmer jag aldrig sett och spindlar i håret.


Switch


Nu kanske det är febern som sätter igång, men jag har kommit på att det finns en flickvän som stoppat mig.
Eller stoppar ska man nog säga.

Switch.
Jag har varit ute idag iallafall.
Och hälsat på, eh, folk. En folk. haha
Det var minst sagt trevligt ;)

Den här ständiga ignoransen i huset tar död på mig.
Likaså okunskapen om vart mina pengar tagit vägen.


We've switch places.
Now I rule the game and you, as many others, play along.

Switch.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0