Headache, Heartache.

Vi lever nu.
Jag lever nu.
Inte igår, inte imorgon. Just nu.

I still believe in you.

Switch

Nu är det ny musik.
Techno.
Det väcker också minnen.
Ja jo för en gång i tiden regerade Eminem och remixer även i min värld,

Jag har varit så mycket.
Pundarslyna
Skejtare
Hiphopare.
Popare
Metalhora.
Pryd
Britney-fantast.
Alkohol-fantast.
Barnslig ( JA VEM KUNDE ANAT?!)


Numera är jag allt.
Eller inget om ni så vill.
Med eftertanke, så är jag inte nöjd över vad jag har åstadkommit.
Vi lever bara en gång, right?
Fy helvete. Nu har jag tänkt och det ska bli ändring.
Jag ska bli coola bruden i fortsättningen och hitta på en massa saker.
Som jag inte gjort.

Let's start with a good movie. ;)








Kommentarer
Postat av: Cornelia.

SUPA DÅRÅ!!!!
METRO! DET ÄR COOLT :d PUSS HAJ..

VAR SERIÖS.. FAKTISKT :D

// COOLA TJEJEN TVÅ.

PS. TVÅ. ALLTSÅ. PS 2.
INTE PLAYSTATION UTAN PS SOM BETYDER NÅGOT JÄVLIGT VIKTIGT IGENTLIGEN TYP. PERSKRIFTION SAFTER.

IALLAFALL. DU LUKTAR VÄLDIGT GOTT.PUSSHAJ.

2007-03-27 @ 22:51:17
URL: http://sailorsuit.blogg.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0