Sleepless.

Hosta, huvudvärk, ångest och sjukt otrött.

Det här stället är seriöst inte speciellt underhållande om nätterna.
helst inte under helgerna. Då är syster här och då ska det vara lugnt.

Vad kan man göra när man inte kan sova + att man måste vara tyst?
Städa. Leta efter pengar.

När jag berättade för mamma om pengarna, brydde hon sig knappt.
I stort sett ryckte hon på axlarna.
Schysst att ha en så mysig och trevlig liten familj.

Jag ska iallafall försöka få upp speglarna imorgon.
Även om jag får göra det själv.



Well, nu ska jag städa lite här.
(är det här början till städmani kanske?)
Sen är jag ändå inte trött då, så har jag filmer att se.
Visserligen har jag sett dem typ en mijon gånger, men det handlar om principen.




4 st.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0