Your bedtime story is scaring everyone.

Vadå aj?
Det gjorde ju inte ont, det kändes ju knappt?

Jag har ont i örat, jag tror jag måste in på typ operation.
tänk om det är värsta tumören som är där?
Sånt måste undersökas.

Kan man beställa tid där och säga att det är för att man har ont i örat?
I hope so.

Well, jag är på väg att ta bort mitt smink, men jag kommer aldrig så långt,
för jag kommer alltid på att det är något jag måste kolla innan jag glömmer bort det.

Jag kom på att jag inte döpt min fisk än.
jag skulle fråga x om råd, men jag glömmer alltid bort det.

Idag kom jag att tänka på hur många det är jag umgåts med och faktiskt tyckt riktig bra om, men som jag helt plötsligt slutat prata helt och hållet med.
Den första person som kommer upp i huvudet då är Cornelia (nej inte du cornie ^^)
Det är ganska lustigt tycker jag.

Jag såg faktiskt en hund jag tyckte var söt idag.
extremt ovanligt om du frågar mig.
Den var typ lika storsom en kattunge. eller, åtminstone som en halvstor katt.
Eller en liten fullvuxen. haha
Hurellerhur så var den mindre än våran katt,
och endel vet ju hur liten den är ;)

Idag har jag inte varit inne på msn mer än två minuter.
Och detta är helt sant faktiskt.

Jag har faktiskt inte orkat.


Dagen isig har varit lite konstig.
Varje liten småsak har varit otroligt irriterande, men jag har trots det mestadels hållt mig på bra humör.
Det har bara funnit cirka tjugo minuter totalt då jag inte varit på strålande humör.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0