Mini-bank hemma.

Jag försöker faktiskt spara pengar det gör jag.
Men när jag tänker på vad jag faktiskt lägger mest pengar på så kommer jag alltid fram till en sak; underkläder.
Spelar ingen roll hur lite pengar jag än har, hur lite jag än behöver det, det följer alltid med hem.

Nu lät det som jag även är beredd att stjäla för det, men så är inte fallet, jag betalar alltid för mig.

Jag har fått ta till drastiska åtgärder, eftersom när jag väl har pengar kan det komma med lite väl mycket hem.
Så jag får helt enkelt ge det hela en budget.
Därför ska det införas olika sparställen där jag ha pengar just till det här, för lets face it, jag handlar för tusentals kronor i halvåret. Det måste få ett slut.
Och om jag inte har pengar att köpa underkläder för så kan jag ju inte göra det heller, right?





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0