Jag tar tillbaka det

Jag har ångrat mig, jag har inte saknat det på något vis.
Jag har varit hos min studieyrkesvägledare och sagt helt klart och tydligt att jag skolkade hela spanska 1 och jag har ingen möjlighet att gå spanska 2.
Då säger hon att jag ska gå steg två endå och läsa upp lite så jag kan få godkänt i steg 1, men jag fattar ju ingenting av spanska, jag var ju seriöst på 10 lektioner på ett år?

Mina skoldagar är alltid åtta timmar och att träffa mig efter skoltid eller helger är nog rätt uteslutet om jag ska gå varje dag utan att skolka. jag orkar seriöst inte komma hem varje dag vid fem och börja plugga igen?

Och jag vet inte vad jag har för alternativ om jag ska hoppa av eller byta linje, för jag lovar er, jag trivs inte.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0