Duktigadagen

Idag har vi varit riktigt duktiga. Vi gick upp till min syster vid fem, hämtade lite filmer och bara hälsade på lite.
Sen gick vi till ica och handlade och så mötte vi C & co <3 Hur mysigt som helst, har inte setts på år typ.

och nu ska vi gå ut och gå med martin igen, det är mysigt förjag tror inte han ogillar mig lika brutalt längre.


Men allt har en negativ sida, och det negativa idag är att mattias tryckte i mig pizza.
Och eftersom jag varit sjuk och inte kunnat äta på flera dagarfick jag i mig större delen av pizzan.
Vilket ledde till större illamående än vad jag haft innan.

Men vi var lite duktiga iallafall.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0