il m'aime pas du tout.


Klockan är återigen fem och mitt rum är fortfarande ostädat. Jag har inte städat på flera dager, två iallafall, och det känns bara konstigt. Dock känner jag inget större behov av att fixa iordning det heller.
Ärligt talat känner jag inte för någonting. Jag tror jag ska ta med mig mina täcken, gå till mitt tvrum och sätta mig för att läsa hela kvällen.

Jag hopaps verkligen att hanna inte har ångrat sig om imorgon, jag struntar i att jag ska spara pengar, jag måste träffa henne. 

nu ska jag sätta mig i soffan med alla mina täcken precis som jag sa och läsa.
Sen ska jag gå ut och gå ett tag tänkte jag. Jag behöver rensa huvudet.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0