Take me to the nearest hospital

Jag ringde till sjukhuset, klagade lite och krävde att jag skulle få träffa överläkaren och ta lite seriösa prover.
No problemo, hon skulle prata med de andra läkarna om mig och så skulle hon skicka en kallelse imorgon.
Jag är lite av en stamkund på det lokala sjukhuset.

Och detta innebär i korta drag att jag inte kommer kunna träffa min pojkvän på en vecka, tidigast, beroende på hur trött han kommer vara efter helgen.

Så nu sitter jag här, kan inte ta några preparat mot någonting eftersom de måste se i vilket tillstånd jag är i, och det kan försvåra om jag äter bedövande mediciner.
Vilket kan känns lite jobbigt, speciellt nu.

anyway önska mig lycka till.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0