puss

Asså idag blev jag påmind om att jag har både liv och blogg, herrejösses vad jag har blivit lat.
Jag ser att det har blivit lite förändringar här. dels där jag skriver just nu och så var statistiken lite förändrad utseendemässigt.

Jaja, jag är iallafall vid liv vi har ingen vettig skola att gå i och man kunde lika gärna tro att vi utbildar oss till byggarbetare så mycket som vi får bära möblera och flytta runt saker.


Förövrig så har jag klippt mig idag. När jag gick därifrån fick jag ett samtal från 70talet, de ville ha sin frisyr tillbaka. Hon klippte lite konstigt och jag får väl fixa iordning lite med saxen själv sen. Nåja, det är iordninggjort iallafall. Trots att det fattas 10 cm.

JAJA, slutpladdrat, nu vet ni vad jag har haft för mig.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0