Guten morgen!

God morgon!
I skrivande stund är klockan 07.10 och jag sitter uppe och äter en riktig dunderfrukost.
Och med det menar jag special-K med hallon och en macka.

Jag är ganska pigg idag trots att jag somnade väldigt sent och trots att jag har vaknat mutibla gånger under natten.
Det är mängder med snö ut, låt oss hoppas att vi kan gå till bussen utan att försvinna i snön. Oj, nu glömde jag visst attäta macka, bäst jag gör det.

Det är mediadag, jag får vara lat på skoltid och jag ska gå på lunch med mattias mitt i allt.

När jag kommer hem ska jag packa lite inför helgen, och jag får absoult inte glömma att sätta över pengar!

Jaja, nu är det väl dags att avsluta och jag ska snart säga adjö till datorn jag lånar.






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härlug frukost! =)

2009-02-12 @ 10:39:27
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0