Hjälp sökes

Jag försöker. Verkligen, innerligt. Nu när paniken smygit sig på.
Men det hjälper inte.
Jag kan inte plugga in något endå.

Det går bara inte. så fort jag öppnar böckerna förvandlas våra kära bokstäver till ryska sådana.
Jag kan endast utgå ifrån bilderna gjort i sin sammanställning av kapitlet om väder ifrån geografin.
Men ett moln här och en blixt där förklarar inte hela storyn för mig och jag kommer inte speciellt långt på det heller.

Så här sitter jag, i stort behöv av en tolk.

" Tolk sökes
Mellanlång, skriktålig tolk sökes omgående.
Du behöver inte vara snygg eller rolig, dock är intelligent ett måste.
Du ska även kunna mottaga ett antal slag och sparkar
Ett måste är även att kunna arbeta även när jag går på lunch"


Platsar det i lokaltidningen eller måste jag skicka den till Aftonbladet?





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0