Förbannat hård natt.

Nu är jag vaken. Mattias ligger alldeles, alldeles brevid.
Sovandes, som vanligt, vad mer kan jag begära. Han var helt slut igår.

Woups, nu hände det något, nähä, han bara andades.
Han är så söt i det här läget, jag kan ligga och klappa honom i timtal.
Om jag vill att mn arm ska få blodbrist.

Iallafall, jag har en väldigt liten säng och både Mattias och jag har en tendens att ta väldigt mycket plats när vi sover.
Dock brukar jag ligga relativt still när det ligger någon brevid. Men mattias kan inte riktigt göra detsamma.
Så inatt har jag anpassat mig efter hur han ligger och jag har så jävla ont ÖVERALLT.

Jag brukar seriöst få 30 cm att ligga på, inatt var det fan max 20 på vissa ställen.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0