Dagsdatering

Hej jag har inte uppdaterat idag igen, jag vet.
Jag har varit och tagit balfoton idag, eller det var iallafall tänkt så.

Allt var planerat och jag kom exakt till den tid vi bestämt. När jag kom dit var det dock sura miner och tydligen skulle de GÅ då. I ärlighetens namn kunde man kläckt ur sig att jag skulle komma tidigare. För jag ringde och kontrollkollade och sa att jag skulle vara där vid den exakta tiden.
Men jag fick ett par kort innan det begav sig. Lite kan de faktiskt skylla sig sjävla att det inte blev finare kort.

Vi var hos syster under dagen och lagade mat och klagade och gnällde. Det var trevligt och sådär. Vi slapp laga mat här hemma och slapp med andra ord disk.
Bilder kommer imorgon (lovar och svär!)





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0