Så länge vi båda andas

Jag börjar bli orolig för mig själv.


Sedan jag började läsa den sista twilight boken har jag inte varit nöjd med min tillvaro.
Jag tycker boken fortfarande är lika urusel som jag gjorde redan efter de första sidorna.
Meyer har kastat ur sig ny dramatik i sådan hast att jag funderar på om hon någonsin läst igenom vad hon skrivit.

Jag dömmer boken tidigt det vet jag, jag har bara läst en tredjedel, kanske får den ett mer logiskt slut?


Trots denna avsky har jag börjat oroa mig för karaktärerna.
Jag vill så gärna hoppa till sista sidan bara för att se att de fortfarande är vid medvetande.

Det är en bister sanning jag just sagt. jag vet inte vad som är värst.
Att jag oroar mig för vampyrernas och varulvarnas överlevnad eller att jag avskyr boken.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0