Mår som man förtjänar

Det blev kanske någon liten drink för mycket igår och jag är nog fortfarande inte helt återställd.
Detta var, i morgonens sken, lite av ett problem då jag skulle sätta mig i bilen för att fara till min farfar för att umgås med min far och hans far. För att sedan sitta i en stor lokal med bassänger fyllda med klorvatten.

Efter en nypa luft i promenaden mellan vår ytterdörr och bilen mådde jag mot förmodan mycket bättre, att farfar bjöd på pizza underlättade också.




Hur som haver, eftersom alla andra berättar vad de hittade på till sina pappor ska jag inte vara sämre.
Min pappa fick, vad jag trodde var, årets glögg. Av samtalet vi hade om årets saffransglögg, kunde jag snart lista ut att jag helt enkelt köpt vanlig smaksatt glögg. Lyckligt omedveten av detta tyckte han det skulle bli väldigt spännande att smaka.


Ni får, dagen till ära, en bild döpt till Pattyochäggpappa, tagen i ett land långt, långt borta





Kommentarer
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , jag har nyss kört igång en tävling där du har chansen att vinna en personlig fotobok värde 400 kr.

Lycka till! :)

2010-11-15 @ 19:26:58
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0