Passé

Och nu börjar alltså även denna dag lida mot sitt slut.
Den här helgen vet jag inte vart den tagit vägen, trots att jag hade tre dagar ledigt.

Eller jo.. Gårdagen spenderades åt bakfylla. Efter att vi varit på en studentmottagning blev det tydligen förfest hemma hos oss. Och ja. Så försvann de båda dagarna.

Idag? Ja vi har suttit i soffan och spelat tvspel, jag sparkade igång dagen klockan två med en dusch. Efter det är det ju knappt värt att ens fösöka göra något vettigt.

Kvällen vi har framför oss kommer nog se ut som igår.  Typ såhär.






Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Den får mig att må dåligt dels för att jag inte gillar sådana här böcker. Jag gillar YA fantasy böcker och inte "vuxenböcker" men också för att språket var väldigt annorlunda (kanske därför han fick nobelpriset) Jag var även tvungen att läsa boken och det finns inget värre än vara tvungen att läsa. Läsa ska man göra för att man tycker det är roligt. Dock är det är många som tycker denna boken är bra den var bara inte min smak.

2011-06-21 @ 11:07:53
URL: http://iheartbooks.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0