Hallihallå

Idag är det lördag vilket innebär att jag igår sa adjö till mitt andra hem, Lindex. Iallafall för de kommande två veckorna. Det innebär även att det är två dagar tills jag börjar på mitt nya jobb, vilket känns lite nervöst. Men samtidigt inte. Det känns ganska bra, arbetsdagarna är långa men lönen är desto bättre.


Ikväll tänker vi släcka en timme för earth hour och ha lite mysigt. Vi har handlat hem en halv fruktbutik och tänkte att vi skulle skippa godiset för en gångs skull. Jaja, jag köpte ett par kexchoklad med..






Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Hej! Hoppas du har haft en trevlig helg =) Allt bra med dig? kram!

2011-03-26 @ 21:55:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0