CAT5 + ALEXANDER + DORRAN + BLONDIE = DRÄGGEL.

Your doing everything to show us who you are
show us what you are
show us your the star


Vem fan behöver push-up när man har blondie?
Hon är något extra den där Linda.

"Hmpf, senast jag såg en sån där flaska, var det inte juice i dem utan vatten, Och förresten har du väll juice uppe, eller är det något speciellt med den där?"
Ehum, påkommen. haha.

Fresher then ever.
Jag åker ner till hultsfred om en timme.
Mange har redan åkt.

Hoppas att jag fick med blondie.
Det är pga henne jag har 40000 kort på A.A. (anonyma alkoholister)

OCH JAG FICK JUST BESKEDET OM ATT HON KOMMER! WIHOO!

Trots att saker och ting inte lyckades så bra med mina och fredricks planer, så fixar sig allt med blondie.
Hoppas darl är där med.
Han skulle inte dit igentligen, men om jag känner honom rätt så är han där ;)





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0