Ekologiskt någon?

jag är så himla trött just nu.
I öron, fötter, huvud och ögon.
Jag tyckerinte det är särskilt uppiggande att dra runt på stan till klockan halv sju.
Sen tyckte jag inte om cpt som tog fram skor till mig.
"Är du säääker på att du inte kan ha 38?"
Ehhh, ja?

Hata intersport numera.
" men ni kan inte ta hem mindre storlekar då?"
"Nej det kan vi inte för vi gör inga beställningar förrens i juni."
Så på grund av det kan ni inte ta hem små storlekar?
Ehum, ni har inte funderat på att anställa personal som faktiskt kan svara på en enkel fråga?



Dagens inköp/ byten:

Linne
Silver kedja
Ring
Vitt tyg
Skor

Linnet bytte jag på cubus till en större storlek
Köpte en ny kortare kedja till mitt halsband
En ring; dessvärre något tjock 1.6 mm. Ska försöka få tag  mindre någon gång.
Vitt tyg till slojden
Och skorna var inte särskilt snygga, men jag lever på impuls.







Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0