någon som hänger med och åker skidor?

jag har inget att göra idag. ingen att leka med.
så det jag har gjort är att:

  • springa runt ute
  •  suttit vid datorn
  •  ätit potatis (haha, nu lät det som jag har gjort det hela dagen ungefär)
  • tittat på heartbreak hotel.

Men undertiden jag suttit vid datorn har jag underhållt mig med att logga in och ut från.. wait..nedrans samtal, vart var jag, jo just det, logga in och ut från olika sidor, helst bilddagboken.
Jag vill inte känna mig som en nörd som sitter vid datorn 24/7 så där för har jag bara loggat in ibland för att checka läget, visserligen brukar "ibland" vara i en kvart.
numera har jag dragit ner luggen framför ögonen när jag har cam på så att ingen har egentliga bevis på att jag satt framför datorn.
även dragit ner på mättnaden och ljusheten.

ingen kommer upptäcka något.
Damn jag posade just.  nu kommer de känna igen mig på stört, men det var inte jag iallafall.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0