Take my hand and lead me through the day.

Albino är numera utomhus.

Även jag var tvungen att testa det omtalade Nicotinell smakprovet på Apoteket.
Och jag kan inte annat än att hålla med. Fy fan vad äckligt det var.
Är de så där starka annars med? I vilket fall som helst var det inget jag någonsin testar igen, och smakprovet som låg kvar i förpackingen kastades direkt.

image12





Dessa inhandlades idag med.
Jag kände mig tvungen, de var ursöta.
Och prislappen visade endast 99 ;-
När jag sedan kom fram till kassan berättade kassörskan glatt att det bara blev 75 kr, tydligen var det en kampanj som inte gått ut än,


Jag var även och tittade till Isadoras nya mineral make-up.
Det låter lovande, men jag väntar med att köpa det tills någon annan testat.
För nu får det banne mig vara slut på påskutgifterna






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0