Another time, another lifeline.

Idag möttes jag av lilla älsko Robin som tyvärr jobbar motsatt tider än mig.

- Men lilla gumman, orkar du den där kartongen eller ska jag ta den?!
- Du, jag kanske inte är så stor men jag är stark och effektiv. hehe.
- Nämen! Så brukar jag med säga!

Eh. Robin är typ lång så jag tror inte han menade samma sak som mig..



ÅH dagens komplimang! åh jag blir helt till mig. Jag blir kallad Barbie!
För er som inte fattar det här så blir Dr. Reid också kallad barbie, och det roliga är att jag är lika virrig som hon. haha.

För er som inte fattade det där heller, Dr. Reid är med i Scrubs, osm är en av världens, genom tiderna, bästa serier.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0