awful day.

klockan är halv två, jag har inte hört något från baby och jag har tittat på scrubs hela förmiddagen.
Johan är här. det gör mig galen. Jag mår kasst och oerhört avundssjuk.
Svartsjuk kanske är rätta termen? Nej, jag är ju för fan inte kär i killen.
Han är helt okej iallfall, tycker inte om sniglar(hey, who does?) lång, rött hår, stora sko, rosa converse. det räcker nog så.
Han verkar trevlig och jag hoppas att hänger kvar här ett tag.
och jag vet heller inte om man använder order hänger sådär. jag har tittat för mycket på film och serier den sista veckan och får därav problem med den svenska grammatiken och mitt svenska ordval.
Orden har en viss förmåga att vara lättare på engelska.

jag vet faktiskt inte längre vad jag gick ner för att skriva. jag sitter här. prickigt linne gråa, rutiga shorts illvilligt hår och kass sminkning. och då menar jag kass, den tog seriöst 1 minut, och den inkluderar foundation, eyliner, kajal, mascara, ögonskugga + ett exralager mascara. jag ser verkligen hemsk ut.

Och en annan sak som känns jävligt skrämande är att om exakt två veckor är det här min första lödag på gymnasiet.

en grej jag funderat över när jag tittat på scrubs är.. äsch shitthesame. over and out.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0