honey.


Vi diskuterade gamla minnen idag.
Om hans vita skor jag fått honom till att köpa som han tappade på metro när vi var där.
när han köpte mat till mig på liseberg, fastän att jag inte åt. men han tvingade mig.
När vi åkte massa på liseberg och jag började gråta många mycket.
åh, han tog hand om mig massor då!

åså när han ringde mig och ville att jag skulle sova över! aww.
Och det var faktistk allt. inget sexuellt.
när vi tittade skor tillsammans, och hårfärg! <3
när han skrek hora till mig och jag grät i en timme.
åh liseberg alltså. bästa dagen i mitt liv.
Vi pratade om alla gånger vi festat tillsammans, alla gånger han inte vågat prata med mig, gångerna då jag var kär i hans bästa kompis, gångerna allt gått snett, gången då han köpte hamburgare till mig fast jag inte åt kött. ( han gick tillbaka och ville byta, fast man inte fick det, så lyckades han byta till annat.)


åh allt diskuterades.

I höst, då ska allt bli bättre igen.





Kommentarer
Postat av: Sunshine

Ååh, vilken söt kitty bild! :D

2007-08-14 @ 21:25:03
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0