onsdags fika.

image21


Seriöst jag är helt vilse i kameralabyrinten.

Valet står mellan Nikon D80, Canon eos 400D eller eos 350D.
Men vad är det hela med detta eos 350D rebel XT? Vad innebär det?
Powershoten som är med på bilden är nog den jag tänker köpa nu direkt.
vart den nu kan tänkas vara billigast.



Och kom gärna med synpunkter på systemkamerorna. Fördelar resp. nackdelar, skillnader, vad som helst.



i övrigt har jag varit och fikat med hela brudgänget idag.
köpt en tröja, frukost och handlat mat till nästa vecka.
Jag var med Hanna och Johanna på Ica, haha, vi stannade ungefär var trejde meter och pratade. det var verkligen så. och när vi bestämt oss för att sluta stanna och göra det vi skulle hittade vi föräldrarna Dunge och stannade ytterligare.
Sen åkade jag hem med Ullirika och hennes nya körtkort.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0