shake that stress off.

Skola imorrn, vilken ångest. jag har nog inte ens fattat att jag ska börja skolan än.

men jag måste strax gå för jag ska fixa lite grejer
först nu ska jag duscha. (+ tvätta håret etc.)
sen ska jag typ kollla vad jag ska ha för kläder imorgon.
bestämma hur jag ska ha håret imorgon ( nej jag är inte sådär larvig egentligen, men jag har köpt något nytt tjats som ska få det lockigt)
leta efter mina nycklar.
som jag verkligen behöver imorgon.
Sen ska jag se på nån av de nya filmerna vi fick idag. två barnfilmer och en hm. haha vuxenfilm.
det lät ju inte bra. lät som det vore något helt annat på, men det var typ action. som också lät fel just nu, men a nu förstår principen.

Sen är det åter till datorn i väntan på att mamma ska komma hem så jag kan övertala henne till att skjutsa mig till skolan imorgon, eftersom jag inte orkar vara där vid klockan åtta när jag börjar vid halv tio.

men nu är det dusch!
over and out!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0