she's walking out.

I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck
Than any girl you'll ever meet, sweetie, you had me.


nya subjektet som dykt upp här är imorgon.
Jag har inte ens funderat över det över huvud taget innan.
Jag vet inte vad jag ska ha för kläder, hur fan jag ska lyckas sminka mig så att det håller i alla de timmar vi ska hålla på. hos cornie vid 3, cirka, troligen något senare.
hos nicci vid 4 och då börjar förfestandet.
Hanna påminde mig just om en annan sak, förutom att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv när det börjar närma sig slutet,  och det är vad jag ska ha med till nicci.
jagmåste erkänna, jag äri inte sådär jätte på att äta överhuvudtaget, men umgänge liksom.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0