week 32.

image18




Imorgon blir det jobba som gäller.
Vem är inte pepp på det liksom?!
Okej jag är inte.
 Ken är inte där inte heller daniel.
Vilket påminner mig om att ta med enkronor.
På frödinge kan man köpa kaffe och stuff för en spänn. Hur härligt som helst. Jag dricker mest choklad, kaffe och cappuccino.







headache.
På fredag äre fest med mange!
Jag ska dock prata mer med honom om detta.

Förresten har magnus nr. 2 och jag en överenskommelse.
haha, jag ska träna hela veckan.
Fast det han inte vet är att jag har en bra ursäkt för att det inte gått så bra. jag har jobbat större delen av dagen och hinner därför inte med så mycket träning. ha!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0