godmorgon.

okej min flimkväll blev inte så lyckad.
Jag satt uppe i några timmar extra och pratade med ludwig vilket resulterade i att jag var fruktansvärt trött när jag drog igång filmen.
ja, ni såg rätt; filmen

Jag satte i Lilla sjöjungfrun och och somnade.
vilket jag inte förstår eftersom jag aldrig sett filmen och var fruktansvärt intresserad.
Menmen, är man trött så är man.

idag blire plugg och mer filmtittande.
Jag är ensam hemma med lillsis, så ni får mer än gärna komma hit.
om ni inte har något emot att bli sjuka såklart.

Jag har spränghuvudvärk så jag ska strax gå och fortsätta smsa med Idah, som förövrig är bland de bästa i världen, och senare så ska jag komma tillbaka hit.

Sincerly yours





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0