You say bitch like it's a bad thing?

Jag är vråltrött, kallt är det med.

Kanske skulle man ta och plugga lite?
Tyska prov på fredag. Engelska imorn.
Kan det bli bättre? ja det kan det faktistk. ^^
Ni vet bara inte hur.

I allafall. Jag tror att jag ska sätta mig och läsa ett tag sen.
Läsa Raskens och sätta mig in i mobergs tanke sätt.
Jag gillar honom. Visserligen tänker vi ganska olika men jag gillar hans sätt att tänka.

frågan är om man ska sova inatt. men det ska man nog, jag har musik prov imorrn med.
och nu kom jag på att jag inte alls har engelska imorrn, utan på måndag.
skönt. men så har jag so prov imorrn troligen, och svenska med.
Sen skulle vi redovisa på fredag. det är mycket nu.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0