det finns mycket som kan vara rosa.

haha
idag när jag pratade med vår älskade vän och vikare på svenskan så var jag ju jävligt bra.
idaho och jag rättade honom i de grammatiska felen han hade, sen blev han sur för att jag sa till theres vad det skulle stå.
så ännu en gång skulle jag rätta honom och säga att det inte alls handlade om vad det SKULLE stå utan att det kunde stå vilket adjektiv som helst.

jag tänkte nog innan jag gav ett exempel:
"Jag skulle ju lika gärna kunna säga 'Rosa som en mus'"

fast trots mitt tänkade blev det inte det bästa.
och det resulterade i en generad vikaren och en patricia som inte förstod vad hon sagt förrens hon lämnat klassrummet.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0