det har diskuterats mycket kring ödet i skolan.


Jag kom att tänka på en sak förut idag.
I lördags morgon slogs jag av citatet "remember remember the fifth of november", bara sådär, utan att jag hört det någonstans innan(, förutom i V för vedetta för säkert ett halvår sedan).
Samma dag kom det ett vykort från jonas, som var daterat 5 november.

jag säger inte att jag bör komma ihåg femte november, men det är la lite av en skum tillfällighet?
Och jag säger heller inte att det var ödet.

Men vad jag säger är att jag tror faktiskt på att endel saker händer av en mening.
Eller kan man säga så?
Jag tror att vissa saker sker för att det helt enkelt är meningen på något sätt.
Jag kan ta så många exempel, men många är persoliga och privata, och när jag inte vet vilka som läser min blogg avstår jag helst.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0